08 mai 2017

[I] [ ce este obsesia?] infatuare? pofta trupesca? iluzie? ceva ce trebuie sa consumam? pentru mine, obsesia este o ocupatie. [este o ocupatie neincetata a mintii mele. si cateodata imi face placere aceasta stare. in alte dati, aceasta stare imi preia mintea prin forta.] [II] mereu intalnesti povesti, acele noi povesti? am observat cum oamenii ignora avertizarea de furtuna. se duc la plaja aproape asteptandu-se, sperand ca un val sa ii loveasca. obisnuiam sa ma intreb ce nu este in regula cu ei? de ce nu asculta avertizarea? de ce nu pleaca? acum inteleg de ce sunt atrasi de tarm. da,inteleg de ce... nu poti intoarce spatele unui zid de apa care se indreapta direct spre tine. pentru ca valul acela este minunat. este seducator. este intruchiparea vie a pericolului. si acea clipa de pe tarm este sansa de a flirta cu soarta. sa vezi daca poti sa rezisti. sa provoci pericolul sa vina dupa tine, sa il privesti in fata si sa spui: si eu pot sa te supun vointei mele! [III] da. am esuat. imi spun de fiecare data ca nu trebuie sa ma grabesc, ca pot sa am controlul, ca imi pot controla tentatiile. nu imi pot opri pasii pentru a merge spre tarm...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu